Hyppää pääsisältöön
Oma Säästöpankin asiakas

Pankki, jossa on ovet auki? Meillä on, joka arkipäivä.

Meillä OmaSp:ssä voit hoitaa arjen raha-asiasi kuten laskujen maksun tai käteisen noston sekä talletukset myös paikan päällä konttorissa. Ovemme ovat avoinna joka arkipäivä ilman ajanvarausta. Tervetuloa.

    Lue lisää aiheestaTyytyväisten asiakkaiden pankki
    Oma Säästöpankin asiantuntija

    Pankki, josta saa palvelua? Meillä onnistuu.

    Meille ensiluokkainen palvelu on sydämen asia, ja se näkyy kaikessa tekemisessämme. Asiakkaanamme saat itse valita, missä kanavissa haluat pankkiasioitasi hoitaa. Laaja konttoriverkosto, henkilökohtainen palvelu ja kattavat digipalvelut mahdollistavat sinulle sujuvan asioinnin.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaPalvelut senioreille
    Oma Säästöpankin asiakas

    Palvelut senioreille

    Meille on tärkeää, että ikäihmiset pystyvät hoitamaan pankkiasioitaan mahdollisimman pitkään itsenäisesti.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaLasten pankkiasiat
    Oma Säästöpankin asiakas

    Lasten pankkiasiat

    Monella lapsella on oma tili jo ennen ensiaskeleita.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaNuorten pankkiasiat
    Oma Säästöpankin asiantuntija

    Nuorten pankkiasiat

    Kun lapsi kasvaa, omien pankkipalveluiden merkitys korostuu.

    Lue lisää

    • 4,6/5*

      Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

      "Arvostan, että voit saada oikean ihmisen aina kiinni."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

    • 4,3/5*

      Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

      "Olen ollut aiemminkin tyytyväinen henkilökohtaiseen asiakaspalveluun, mutta tänä vuonna yllätyin positiivisesti. Tarvitsin pari kertaa henkilökohtaista palvelua konttorissa ja yllätyin, miten helposti, nopeasti ja hyvin asiat hoituivat ilman ajanvarauksia tai pitkää jonotusta puhelimessa."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

    • 4,6/5*

      Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

      "Huippua on päästä tuttuun pankkiin keskustelemaan tarvittaessa kasvokkain. Vastaanotto on aina ymmärtävää, asiantuntevaa, neuvovaa sekä aina kohdataan ihminen ihmisenä hymyssä suin. Kiitos ja paljon ruusuja."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

    • 4,3/5*

      Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

      "Minua on palveltu henkilökohtaisesti aina kun sille on ollut tarvetta. Palvelu on ollut inhimillistä ja huomioonottavaa ja olen saanut tilanteeseeni sopivia palveluita ja neuvoja."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

      Henkilöasiakas