Keskiössä tyytyväinen asiakas
Strategiamme ytimessä on tyytyväinen asiakas, mihin tähtäämme ensiluokkaisella palvelukokemuksella, vastuullisuudella ja asiakaslähtöisyydellä sekä yrittäjähenkisellä ja motivoituneella henkilöstöllä. Osa hyvästä tuloksesta palautuu lähellä oleville yhteisölle omistajasäätiöidemme ja -osuuskuntiemme kautta, kun he jakavat vuosittain apurahoja ja avustuksia yleishyödyllisiin tarkoituksiin.
Toimintaamme ohjaavat arvot, jotka ovat asiakaslähtöisyys, yhteistyö, luotettavuus, osaaminen ja tuloksellisuus. Liiketapaperiaatteemme pohjautuvat näihin arvoihin ja ne kuvaavat toimintamme säännösten ja arvojen mukaista eettistä perustaa ja vastuullisuutta.
Liiketapaperiaatteemme pohjautuvat arvoihimme
- Huolehdimme asiakkaan edusta
- Sitoudumme salassapitoon ja huolehdimme yksityisyydensuojasta
- Viestimme avoimesti
- Noudatamme sisäpiiriä ja kaupankäyntiä koskevia sääntöjä
- Vältämme eturistiriitatilanteet ja tunnistamme ne ennalta
- Emme vastaanota tai anna lahjuksia
- Noudatamme hyvää hallintotapaa
- Luomme yhdessä menestyvän työyhteisön
- Vaadimme myös sidosryhmiltämme vastuullisuutta