Lähellä ja läsnä
OmaSp:n keskeisenä ajatuksena on olla lähellä ja läsnä asiakasta niin konttoreissa kuin digikanavissa. Palvelemme asiakkaitamme laajoin aukioloajoin konttoreissamme ympäri Suomen. Kattavissa digipalveluissamme asiakas voi hoitaa pankkiasioitaan silloin kun hänelle parhaiten sopii. Meillä asiakas voi aidosti valita, miten hän pankkiasioitaan hoitaa. OmaSp:ssä asiakkaalla on myös aina oma asiantuntija, joka tukee asiakasta omassa taloudenhallinnassaan ja sen kehittämisessä.
Kattavat palvelut henkilö- ja yritysasiakkaille
Pankkimme palveluihin kuuluvat kattavat päivittäispalvelun-, säästämisen ja sijoittamisen- sekä rahoituksen ratkaisut henkilö- ja yritysasiakkaillemme. Tarjoamme asiakkaillemme myös varainhoidon palveluita sekä autamme perintö- ja perheoikeudellisissa asioissa.
Yritysasiakkaillemme tarjoamme lisäksi kattavat maksuliikennepalvelut. Olemme myös täydentäneet omaa palvelutarjontaamme yhteistyöyritysten tuottamilla palveluilla. Meillä henkilökohtaiset sekä yrityksen raha-asiat hoituvat saman yhteyshenkilön kanssa.
Toimintatapamme perustuu tehokkaaseen ja matalaan organisaatiorakenteeseen, jonka keskeisiä tunnusmerkkejä ovat joustavuus, ripeä päätöksentekokyky sekä toimiva yhteistyö eri toimintojen kesken. Meille erinomainen asiakaskokemus ja timanttinen henkilöstökokemus ovat sydämen asioita.
Vastuullisuus on arjen tekoja
Vastuullisuus on yksi Oma Säästöpankki Oyj:n peruspilareista. Se on liiketoimintamme keskiössä ja merkittävässä osassa toimintamme tulevaisuutta. Olemme määritelleet meille kolme tärkeintä vastuullisuusteemaa – olemme lähellä ja läsnä ihmistä, edistämme yhteistä hyvinvointia sekä edistämme kestävää kehitystä.