1. Ota yhteyttä
Kun harkitset pankin vaihtoa, ensiaskel on ottaa meihin yhteyttä. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, varata ajan tapaamiseen tai olla yhteydessä suoraan lähimmän konttorisi asiantuntijoihin.
Vaihtaminen on helppoa myös laina-asiakkaille. Käytännössä lainan siirto pankista toiseen tapahtuu niin, että vanhan pankin laina maksetaan pois OmaSp:n myöntämällä lainalla.
Varaa aikakonttorit ja yhteystiedot
2. Tapaaminen verkossa tai pankissa
Voimme tavata joko verkossa tai konttorissa paikan päällä. Tapaamisessa asiantuntijamme käy kanssasi läpi talouteesi liittyviä asioita, minkä pohjalta hän kykenee antamaan sinulle yksilöllisen ehdotuksen sopivista pankkipalveluista.
OmaSp:ssä henkilökohtainen palvelu kuuluu kaikille. Meiltä saat oman tutun asiantuntijan, jonka tehtävänä on tuntea sinut ja asiasi. Tavoitat hänet jatkossa suorasta puhelinnumerosta, turvallisesti digikanavista tai konttorista paikan päältä.
Yhteydenottopyyntö020 764 0600
3. Asiakkuuden siirtäminen
Kun olet hyväksynyt tarjouksemme, hoidamme kaikki pankin vaihtoon liiittyvät käytännön järjestelyt puolestasi: uudet tilit, kortit, lainojen siirrot, maksut, säästöt ja vanhojen pankkipalveluiden lopettamisen. Teemme vaihdosta sinulle helppoa ja mutkatonta.
Olemme koonneet sinulle muistilistan pankinvaihtoon liittyvistä asioista, jotta saisit asiakkuudestasi OmaSp:ssä heti kaiken irti. Oma asiantuntijasi sekä asiakaspalvelumme auttavat sinua toki myös mielellään.