Vårt fokus ligger på den nöjda kunden
Kärnan i vår strategi är en nöjd kund som vi strävar efter med förstklassig serviceupplevelse, hållbarhet och kundfokus samt entreprenörsmässig och motiverad personal. En del av vårt goda resultat återbetalas till närliggande gemenskaper via våra ägarstiftelser och andelslag, när de årligen delar ut stipendier och understöd till allmännyttiga ändamål.
Vår verksamhet styrs av värderingar som är kundfokus, samarbete, förtroende, kompetens och resultat. Våra verksamhetsprinciper grundar sig på dessa värderingar och de beskriver den etiska grunden och företagsansvaret i enlighet med vår verksamhets regler och värderingar.
Våra verksamhetsprinciper grundar sig på våra värderingar
- Vi tar hand om våra kunder
- Vi förbinder oss till sekretess och värnar om integritetsskyddet
- Vi idkar öppen kommunikation
- Vi följer regler om insiderhandel och handel
- Vi undviker intressekonfliktssituationer och identifierar dem på förhand
- Vi tar inte emot eller ger mutor
- Vi följer god förvaltningssed
- Vi skapar ett framgångsrikt samarbete tillsammans
- Vi kräver också företagsansvar av våra intressenter