Hoppa till huvudinnehåll
Oma Säästöpankin asiantuntija

Nära och närvarande för människorna

Vi vill vara nära och närvarande för människor. Personlig kundservice, kundnöjdhet och mångsidig välfärd för vår personal är viktiga frågor för oss.

Nöjda kunder och medarbetare

Personlig betjäning är svaret på vår kundnöjdhet. Vi följer regelbundet med kundnöjdheten och lyssnar på våra kunder. Dessutom vill vi kontinuerligt stöda vår personals mångsidiga välbefinnande och göra det möjligt för våra medarbetare att utveckla sin kompetens.

Tyytyväisyys henkilökohtaiseen palveluun
4,7/5
Asiakaskysely 2023
Henkilöstön kokonaistyytyväisyys
4,5/5
Henkilöstökysely 2023

Nära och närvarande för människorna

Oma Säästöpankin asiakas

Våra kunder

Palvelumme ovat helposti ja henkilökohtaisesti saavutettavissa asiakkaan valitsemalla tavalla.

Oma Säästöpankin asiantuntija

Personalens välbefinnande

Vår personal är vår viktigaste resurs i att genomföra vår strategi, det vill säga att säkerställa en förstklassig service och kundnöjdhet. 

Katso myös