Hyppää pääsisältöön
Mediatiedote,

Asiakas- ja henkilöstökyselyn tulokset julkaistu - tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on 4,7/5

Oma Säästöpankin konttori

Selvitämme joka vuosi sekä asiakkaiden että henkilökuntamme näkemyksiä pankkimme toiminnasta.

Vuoden 2022 Parasta palvelua -asiakaskysely toteutettiin yhteistyössä tutun kumppanimme Balentor Oy:n kanssa. Asiakkailla oli mahdollisuus vastata kyselyyn kolmen viikon ajan 31.10. – 20.11.2022. Henkilöstökysely toteutettiin 23.11.-9.12.2022 edellisvuosien tapaan Feelback Group Oy:n kanssa.

Asiakaskysely

Jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen on meille sydämen asia. Kyselyllä selvitimme asiakkaidemme näkemyksiä palvelumme onnistumisesta sekä muista kehityskohteista. 

Vastauksia saimme kaikkiaan 6 738 kappaletta. Olemme todella tyytyväisiä vastaajamäärään, joka kasvoi viime vuodesta. Suuri vastaajamäärä antaa tuloksillemme erityistä painoarvoa.

Vastaajien oli mahdollista osallistua arvontaan ja voittaa arjen piristämiseen tai unelmien toteuttamiseen 1 000 euroa. Onnellinen voittaja vastausnumerolla 1582 on Tuomas Hoffrén. Kiitos kaikille vastanneille ja arvontaan osallistuneille! 

Tässä keskeisimpiä nostoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista:

  • Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys sekä henkilö- että yritysasiakkaiden osalta sai arvosanan 4,3/5. 
  • Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on pysynyt edelleen todella korkealla tasolla ja on 4,7/5. 
  • Nettosuositteluindeksimme (NPS) on tasolla 47.

Henkilöstökysely

Saimme tällä kertaa ennätyskorkean vastaajamäärän 302 henkilöä. Tästä iso kiitos jokaiselle työntekijällemme.

  • Henkilöstökyselyn tuloksissa näkyy pitkäjänteinen työmme yhdessä työyhteisömme kehittämiseksi. 
  • Henkilöstön kokonaistyytyväisyys nousi ennätyskorkealle ja on 4,5/5. 
  • Esihenkilötyömme on kokonaisuutena todella hienolla tasolla. 
  • Erityisesti palaute- ja keskustelukulttuuri ovat pankissamme kehittyneet entisestään viime vuoden aikana.

Sydämellinen kiitos kaikille kyselyihin vastanneille! 

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta Asiakaskyselymme on käynnissä - osallistu samalla arvontaan
Pankin asiantuntijat kurkistavat vihreästä sydämestä.
Mediatiedote

Asiakaskyselymme on käynnissä - osallistu samalla arvontaan

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Oma Säästöpankki Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2024: Liiketoiminta kehittyi odotetusti ja riskienhallinnan toimenpideohjelma etenee
Q3
Mediatiedote

Oma Säästöpankki Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2024: Liiketoiminta kehittyi odotetusti ja riskienhallinnan toimenpideohjelma etenee

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Huijareiden kulta-aika on nyt käsillä
Henkilö vahvistaa tietoja kannettavalle tietokoneelle puhelimen sovelluksesta.
Mediatiedote

Huijareiden kulta-aika on nyt käsillä

Lue lisää

Henkilöasiakas