Asiakas- ja henkilöstökyselyn tulokset julkaistu - tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on 4,7/5
Selvitämme joka vuosi sekä asiakkaiden että henkilökuntamme näkemyksiä pankkimme toiminnasta.
Vuoden 2022 Parasta palvelua -asiakaskysely toteutettiin yhteistyössä tutun kumppanimme Balentor Oy:n kanssa. Asiakkailla oli mahdollisuus vastata kyselyyn kolmen viikon ajan 31.10. – 20.11.2022. Henkilöstökysely toteutettiin 23.11.-9.12.2022 edellisvuosien tapaan Feelback Group Oy:n kanssa.
Asiakaskysely
Jatkuva asiakaskokemuksen parantaminen on meille sydämen asia. Kyselyllä selvitimme asiakkaidemme näkemyksiä palvelumme onnistumisesta sekä muista kehityskohteista.
Vastauksia saimme kaikkiaan 6 738 kappaletta. Olemme todella tyytyväisiä vastaajamäärään, joka kasvoi viime vuodesta. Suuri vastaajamäärä antaa tuloksillemme erityistä painoarvoa.
Vastaajien oli mahdollista osallistua arvontaan ja voittaa arjen piristämiseen tai unelmien toteuttamiseen 1 000 euroa. Onnellinen voittaja vastausnumerolla 1582 on Tuomas Hoffrén. Kiitos kaikille vastanneille ja arvontaan osallistuneille!
Tässä keskeisimpiä nostoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista:
- Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys sekä henkilö- että yritysasiakkaiden osalta sai arvosanan 4,3/5.
- Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on pysynyt edelleen todella korkealla tasolla ja on 4,7/5.
- Nettosuositteluindeksimme (NPS) on tasolla 47.
Henkilöstökysely
Saimme tällä kertaa ennätyskorkean vastaajamäärän 302 henkilöä. Tästä iso kiitos jokaiselle työntekijällemme.
- Henkilöstökyselyn tuloksissa näkyy pitkäjänteinen työmme yhdessä työyhteisömme kehittämiseksi.
- Henkilöstön kokonaistyytyväisyys nousi ennätyskorkealle ja on 4,5/5.
- Esihenkilötyömme on kokonaisuutena todella hienolla tasolla.
- Erityisesti palaute- ja keskustelukulttuuri ovat pankissamme kehittyneet entisestään viime vuoden aikana.
Sydämellinen kiitos kaikille kyselyihin vastanneille!
Ajankohtaista
Perhe on iso osa elämää – ja työelämää
Lue lisää
Iloinen puheensorina täytti Alavus Tuurin uudistetun konttorin
Lue lisää
Jussi Pohto luottaa arjen tekojen puhuvan puolestaan
Lue lisää