Hyppää pääsisältöön
OmaStoori,
Asiakastarinat

OmaSp:n palvelukokonaisuus on vakuuttanut Kouvolan aikuiskoulutussäätiön

Leena Kaivoja

Kouvolan aikuiskoulutussäätiö järjestää ammatillista aikuiskoulutusta sekä sitä tukevaa palvelu-, tutkimus- ja työtoimintaa Kouvolan alueella. Säätiö siirsi hiljattain pääasialliset pankkipalvelunsa OmaSp:lle, eikä vaihdosta ole tarvinnut katua.

Kouvolan aikuiskoulutussäätiö perustettiin 1970-luvun alkupuolella, kun öljyn hinnan nousu aiheutti kansainvälisen taloustaantuman. Tämä johti myös Suomessa työttömyyden rajuun kasvuun, johon haluttiin vastata perustamalla uudenlainen säätiö. Vaikka ajat ovat muuttuneet, on organisaation perimmäinen tarkoitus säilynyt.

– Nykypäivänä olemme edelleen juurillamme erilaisissa työvoimakoulutuksissa, mutta tietysti teemme laajasta muunkinlaista aikuiskoulutusta, Kouvolan aikuiskoulutussäätiön toimitusjohtaja ja rehtori Leena Kaivoja kertoo.

Valinnan takana selkeät edut

Kysyttäessä syytä OmaSp:n valinnalle, vastausta ei tarvitse pitkään miettiä.

– Koimme, että palvelutarpeitamme kuunneltiin. Saamme heiltä sellaista meille sopivaa, asiakaslähtöistä palvelua, Kaivoja paljasta.

– Meillä on pankin kanssa hoidettavia asioita aika paljon. Omalta osaltani voin sanoa, että OmaSp on hoitanut ne asiat todella hyvin. He ovat kyenneet palvelemaan meitä sellaisella asiantuntijuuden tasolla, jota olemme tarvinneet.

Henkilökohtainen yhteyshenkilö varmistaa laadukkaan asiakaskokemuksen

Erityisen tyytyväisiä Kouvolan aikuiskoulutussäätiössä on oltu OmaSp:n tarjoamaan henkilökohtaiseen palveluneuvojaan.

– Hän tuntee meidät ja asiamme. Se helpottaa ja nopeuttaa asiointia. OmaSp:n kanssa on muutenkin tullut sellainen olo, että olemme heille tärkeä asiakas, emmekä vain yksi asiakas muiden joukossa, Kaivola sanoo.

– Voimme sanoa, että olemme todella tyytyväisiä päätökseen. Siirto tapahtui omasta näkökulmastamme todella nopeasti ja kivuttomasti. Kaikki on toiminut vähintäänkin niin hyvin kuin alussa luvattiin, hän päättää.

Henkilöasiakas