Hyppää pääsisältöön
Mediatiedote,

Päivitäthän tuntemistietosi

Oma Säästöpankin konttori

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa.

Hyvä asiakkaamme,

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa. Pankki ei voi avata tai jatkaa asiakassuhdetta ilman riittäviä ja ajantasaisia tietoja asiakkaasta. Käythän tarkistamassa tietojesi ajantasaisuuden verkkopankistasi. Tietosi löydät verkkopankkisi yläreunasta nimesi vierestä rattaan kohdasta klikkaamalla "Omat yhteystiedot" . Tarkistaminen vie vain muutaman minuutin aikaasi.

Pankilla tulee olla asiakkaan henkilötietojen lisäksi riittävät tiedot asiakkaan arvioidusta maksuliikenteestä, taloudellisesta asemasta, asioinnista ja palvelujen käyttötarkoituksesta.  Asiakkaana sinulla on velvollisuus päivittää asiakastietosi ja antaa pankille edellä mainitut tiedot niitä kysyttäessä. Näin voimme palvella sinua luotettavasti ja turvallisesti.

Kiitos jo etukäteen tietojen tarkastamisesta!

Lisätietoja tietojen päivittämisestä täällä.

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta Asiakaskyselymme on käynnissä - osallistu samalla arvontaan
Pankin asiantuntijat kurkistavat vihreästä sydämestä.
Mediatiedote

Asiakaskyselymme on käynnissä - osallistu samalla arvontaan

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Oma Säästöpankki Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2024: Liiketoiminta kehittyi odotetusti ja riskienhallinnan toimenpideohjelma etenee
Q3
Mediatiedote

Oma Säästöpankki Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2024: Liiketoiminta kehittyi odotetusti ja riskienhallinnan toimenpideohjelma etenee

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Huijareiden kulta-aika on nyt käsillä
Henkilö vahvistaa tietoja kannettavalle tietokoneelle puhelimen sovelluksesta.
Mediatiedote

Huijareiden kulta-aika on nyt käsillä

Lue lisää

Henkilöasiakas