Asiakkaidemme ja henkilöstömme kokonaistyytyväisyys ennätyskorkealla
Selvitämme vuosittain sekä asiakkaiden että henkilökuntamme näkemyksiä pankkimme toiminnasta.
Vuoden 2021 Parasta palvelua -asiakaskyselyn toteutettiin yhteistyössä aiemmilta kerroilta tutun kumppanimme Balentor Oy:n kanssa. Asiakkailla oli mahdollisuus vastata web-kyselyyn kolmen viikon ajan 1.-21.11.2021. Kyselyllä selvitimme asiakkaidemme näkemyksiä palvelumme onnistumisesta sekä kehityskohteista.
Asiakaskyselyn vastaajien oli mahdollista osallistua arvontaan ja voittaa arjen piristämiseen tai unelmien toteuttamiseen 1 000 euroa. Onnellinen voittaja tavoitettiin eilen ja hän on Sampo Linnaranta Joroisista. Kiitos kaikille vastanneille ja arvontaan osallistuineille!
Vastauksia saimme kaikkiaan 5 909 kappaletta. Näin suuri vastaajamäärä antaa tuloksille vielä erityistä painoarvoa.
Tässä keskeisimpiä nostoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista:
- Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys on parantanut viime vuosista ja on nyt tasolla 4,4/5. Tulos on sama sekä henkilö- että yritysasiakkailla.
- Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on pysynyt edelleen korkealla tasolla ja on 4,7/5.
- Erityisen ilahduttavaa on tuloksissa nettosuositteluindeksimme (NPS) positiivinen kehitys ennätystasolle 53. NPS kertoo, että yhä useampi asiakas on valmis suosittelemaan meitä eteenpäin ystävilleen tai kollegoilleen.
Henkilöstökysely toteutettiin 24.11.-9.12.2021 ja edellisvuosien tapaan Feelback Group Oy:n kanssa.
- Henkilöstökyselyn tulokset ovat ennätystasolla ja tuloksissa näkyy pitkäjänteinen työmme yhdessä työyhteisömme kehittämiseksi.
- Henkilöstön kokonaistyytyväisyys nousi ennätyskorkealle ja oli 4,45/5.
- Esihenkilötyömme on kokonaisuutena todella hyvällä tasolla ja tässä ollaan parannettu viime vuodesta.
Ajankohtaista
Tampereen Lielahden konttorin 2-vuotissyntymäpäivät
Lue lisää
Maksuton kranssipaja asiakkaillemme
Lue lisää
Yrittäjien pikkujouluaamiainen Alajärvellä
Lue lisää